eCPM (eBGBM )

Bin gösterim başına etkin maliyet (teknik olarak, “mil başına etkin maliyet”).

eCPM, her şeyi ortak bir metriğe dönüştürerek medyanın farklı fiyatlandırma yöntemleriyle karşılaştırılmasına yardımcı olur.

Bu, gösterim başına maliyet, tıklama başına maliyet, potansiyel satış başına maliyet, işlem başına maliyet, sabit fiyatlı sponsorluk veya diğer fiyatlandırma yöntemlerinden oluşan bir reklam satın alımları karışımınız olduğunda yararlı olabilir.

Bazen, eBGBM yayıncının tarafındaki bin gösterim başına geliri ifade etmek için kullanılır.

Maliyet ve gösterimler hakkında bilgi sahibi olduğunuz sürece, eBGBM’yi hesaplayabilirsiniz.

                 toplam tutar
eBGBM = —————– * 1.000
                  izlenimler

eBGBM = toplam maliyet / (gösterim / 1.000)

eBGBM = (TBM(CPC) * tıklamaları) / (gösterim / 1.000)
eBGBM = (CPL * potansiyel müşterileri) / (gösterim / 1.000)

Örneğin, bir reklam kampanyasında 1,50 YTL tutarında bir tıklama başı maliyet (TBM) ve 100,000 gösterimin üzerinde 2,000 tıklama vardır.

adım 1 = (1.5 * 2.000 ) / (100.000 / 1.000 )
adım 2 = 3.000 YTL / 100
adım 3 = 30 YTLı eBGBM

Bu, henüz yayınlamadığınız kampanyalar için de çalışabilir, performans değişkenleriyle ilgili varsayımları kullanarak ve değişken maliyet bilgisini 1.000 gösterim cinsinden yerleştirebilir.

Örneğin, tahmini TBM’si 3,00 YTL ve tahmini TO’su% 1 olan bir reklam kampanyası.

 adım1 = 3.00 YTL *% 1 * 1.000
adım 2 = 3 * (0,01 * 1,000)
adım 3 = tıklama başına 3 YTL * binde 10 tıklama = 30 YTL eBGBM

AdSense’te Sayfa BGBM’si nedir?